نحوه ثبت آگهی در سایت نیازمندی های بهزیستی

ثبت آگهی رایگان در سایت نیازمندی های بهزیستی در چند مرحله انجام خواهد شد.

آگهی دهنده می بایست به نحوی مرتبط با مراکز ارایه دهنده خدمات بهزیستی و یا موضوعات و دسته بندی ارایه شده در سایت، آگهی خود را به ثبت برساند. بنابراین آگهی دهنده اعم حقیقی و حقوقی می بایست اطلاعات خود را بر اساس نوع درخواست آگهی (ارایه خدمات، درخواست خدمات، فروش، خرید، اجاره، واگذاری، اهدا) بصورت صحیح در سایت ثبت نماید.

1- در ابتدا روی لینک ثبت نام در گوشه سمت چپ سایت کلیک کرده و پس از ثبت اطلاعات درخواستی یک نام کاربری برای خود انتخاب نمایید.

2- پس از تایید اکانت کاربری از طریق سایت شما می توانید از بخش ورود به پنل مدیریتی برای ثبت آگهی خود وارد شوید. لازم بذکر است می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را به یاد داشته باشید.

3- آگهی بنا بر نوع فعالیت در دسته بندی های مربوطه قرار گرفته است. بنابراین ابتدا دسته بندی اولیه و زیر مجموعه مرتبط با آگهی خود را انتخاب کرده و به مرحله بعدی بروید.

4- در این بخش فرم ثبت اطلاعات آگهی متناسب با نوع آگهی شما به نمایش در خواهد آمد. شما می بایست اطلاعات بخش های مربوطه را تکمیل کرده و در پایان تصویر مناسب با آگهی خود با حجم متناسب زیر 500 کیلوبایت از روی سیستم خود انتخاب و به مرحله بعدی بروید.

5- دراین مرحله پیش نمایش آگهی همراه با تصویر به نمایش در خواهد آمد. که در صورت نیاز تغییر لازم را اعمال نموده و در صورت تایید مرحله نهایی ثبت آگهی به اتمام خواهد رسید.

6- بعد از این مرحله آگهی شما برای نمایش نیاز به تایید مدیر سایت دارد. بنابراین آگهی ها پس از بررسی که بین 1 تا چند ساعت بطول خواهد انجامید، تایید شده و آگهی شما در بانک اطلاعات آگهی های سایت نیازمندی های بهزیستی به نمایش در خواهد آمد.

لازم بذکر است زمان نمایش رایگان آگهی شما 90 روز بوده که در طول این مدت شما می توانید آگهی خود را بصورت ویژه ارتقاء داده و زمان و تعداد قابلیت نمایش جهت کاربران را بالا ببرید.

موفق باشید
مدیر فنی سایت
 

تیر 25, 1395 4:52 ب.ظ